Dodge iegūs ķīniešu krosoveru
Jaunais Dodge zīmola krosovers tiks montēts Meksikā pēc ķīniešu rasējumiem. Pirms dažām desmitgadēm šādas ziņas būtu bijušas zinātniskā fantastika. Mūsdienās, iestājoties globalizācijai un globālajiem zīmoliem, šāds stāvoklis jau sen ir kļuvis par normu un realitāti, kurā mēs dzīvojam.
Tagad par pašu jaunumu. Acīmredzot mūs sagaida tipisks vidējas klases SUV, kas tiks komplektēts ar labu Aisin automātisko pārnesumkārbu, kā arī benzīna dzinēju komplektu ar vidējo jaudu 150 ZS. Pagaidām zināms tikai viens turbo dzinējs, kas ir 1,5 GTD, kas attīsta 137 ZS. un 216 ņūtonmetru griezes moments.
Ar auto izlaišanu parūpēsies Stellantis Mexico oficiālā nodaļa, kas veiksmīgi darbojas kopš 1968.gada. Kā novitātes dāvinātājs darbosies Ķīnas krosovers GAC GS5, kas uzrāda ļoti labus pārdošanas apjomus savā dzimtenē. Kas attiecas uz Dodge SUV paredzēto tirgu, tradicionāli tam vajadzētu būt Ziemeļamerikai un Dienvidamerikai.
Nav iespējams droši apgalvot, ka jaunums būs neveiksmīgs un būs vairāk nekā pieticīgs pieprasījums, taču visi fakti norāda uz to. Katrā ziņā pats Dodge neveiksmīgi mēģina ielauzties masu krosoveru tirgū, savukārt loģiskāk būtu savus spēkus koncentrēt uz sporta un premium segmentiem.
Tagad par pašu jaunumu. Acīmredzot mūs sagaida tipisks vidējas klases SUV, kas tiks komplektēts ar labu Aisin automātisko pārnesumkārbu, kā arī benzīna dzinēju komplektu ar vidējo jaudu 150 ZS. Pagaidām zināms tikai viens turbo dzinējs, kas ir 1,5 GTD, kas attīsta 137 ZS. un 216 ņūtonmetru griezes moments.
Ar auto izlaišanu parūpēsies Stellantis Mexico oficiālā nodaļa, kas veiksmīgi darbojas kopš 1968.gada. Kā novitātes dāvinātājs darbosies Ķīnas krosovers GAC GS5, kas uzrāda ļoti labus pārdošanas apjomus savā dzimtenē. Kas attiecas uz Dodge SUV paredzēto tirgu, tradicionāli tam vajadzētu būt Ziemeļamerikai un Dienvidamerikai.
Nav iespējams droši apgalvot, ka jaunums būs neveiksmīgs un būs vairāk nekā pieticīgs pieprasījums, taču visi fakti norāda uz to. Katrā ziņā pats Dodge neveiksmīgi mēģina ielauzties masu krosoveru tirgū, savukārt loģiskāk būtu savus spēkus koncentrēt uz sporta un premium segmentiem.
ПОХОЖИЕ НОВОСТИ
Комментарии
марки авто
Partneru ziņas